dinsdag 21 juli 2015

Project life Poolside

Geschreven door Linda de Bruin

Je kunt grote scrapbookvellen ook bij project life gebruiken. Je maakt dan zelf je kaartjes van 3*4 inch of 4*6 inch. Deze kaartjes kun je dan zelf voorzien van tekst en embellishments.
 

Bij het grote kaartje hieronder heb ik precies dat stukje uit het scrapvel gesneden dat ik het mooist vond passen.


 
 
Naast verschillende stickers die bij de lijn Poolside horen heb ik figuren en teksten gemaakt met de vilt vellen van EK succes. Met ponsen en dies kun je je eigen versiering maken. Mocht de kleur niet helemaal passen, dan kleur je het vilt met inkt.
Zelf vind ik het ook leuk om ook dingen buiten de beschermhoezen te plakken.
 



 
Met glossy accents heb ik een paar accenten aangebracht.



Gebruikte materialen van Creabest:
- Poolside; Admit one, Flip flips en Sunshine
- EK Succes felt sheets
- Mix & match page protector (voor 6*8 ring album)
- Glossy accents


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen