dinsdag 7 juli 2015

Project life pagina met Crate Paper 'Journey'

Geschreven door Inge

Met het papier van Crate Paper 'Journey' heb ik ook nog een Project Life pagina gemaakt. Bij de serie zit ook een vel (Journey - Let's Go) waar je enkele PL kaartjes uit kunt halen.


Naast de kaartjes die ik uit het vel sneed, gebruikte ik ook bestaande kaartjes uit mijn eigen voorraad. Je kunt veel series van PL kaartjes goed met elkaar mixen.


Ik heb de kaartjes versierd met embellishments uit de serie 'Journey' en met aquarelverf zoals ik het gebruikte op mijn lay out {OMG}.


Gebruikte materialen van Creabest:
- papier Crate paper 'Journey'
- Journey - Ephemera
- Journey - Puffy Stickers
- Cotman Aquarelverf Cadmium Yellow Pale Hue
- Cotman Aquarelverf Alizarin Crimson Hue 

Eigen voorraad:
- Project Life Gold Foil Value Kit
Gold Foil Value Kit

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen