donderdag 23 juli 2015

# Pofhoofd + Project Life pagina

Geschreven door Inge

De nieuwe lijn Bella Rouge van Pink Paislee is een erg mooie, stoere meidenlijn. Met de mooie combinatie van geel, roze, zwart, wit en grijs kun je een zowel een echte meisjespagina als een stoere pagina maken.

De foto hebben we gemaakt toen we de hal in ons huis helemaal kaal aan het maken waren. We zaten helemaal onder het stof en dus hadden we zoals wij dat noemen een 'pofhoofd'!


Ik heb drie vellen papier op elkaar geplakt, ieder een stukje kleiner. Dit is de basis van mijn lay out geworden. De foto heb ik op een stuk witte cardstock geplakt zodat het een polaroidfoto lijkt. Achter de foto heb ik verschillende maten papier overlappend geplakt. De titel van transparante letters heb ik vastgeplakt met gluedots, deze zie je niet zitten en plakken erg goed.



Als laatste heb ik nog wat spetters gemaakt met gele Cotman aquarelverf en zwarte Dylusions spray. Leuke gouden accenten maken de pagina helemaal af. Kijk eens hoe leuk die kleine sterretjes zijn van de Journey serie van Crate Paper.


Naast deze pagina zit nog een Project Life pagina in het album. Het is een halve pagina, voor een speels effect in je album kun je formaten goed afwisselen. Voor deze pagina heb ik dezelfde materialen als op de lay out gebruikt.







Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier: Pink Paislee - Bella Rouge
- Bella Rouge Printed Transparent Alphabet
- Journey - Puffy Stickers
- Dylusions Ink Spray Black Marble
- Cotman Aquarelverf Cadmium Yellow Hue


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen