maandag 4 mei 2015

papercut kaartje

Geschreven door Linda de Bruin

Op internet en in kadowinkels zie ik papercut (of paper cutting) posters en kaarten. Erg leuk, maar wat een werk met een mesje en een schaartje! Gelukkig dat Silhouette America papercutbestanden heeft.



Mijn kaartje heeft alleen geen effen achtergrond gekregen. Ik heb een bewerkt inlegvel gemaakt en dat er tussen geplakt.



Nadat ik Gelato's had gebruikt, heb ik met een masker en een babydoekje chevronspatroon gemaakt. De witte spatten zijn van verdunde witte verf. Met een kwastje spat ik dan op het papier.




Groetjes, Linda

Gebruikte materialen van Creabest:
- Gelato's brights (lemon, red cherry, mango en bubblegum)
- Mix-ables stencil scattered bars
- Plat penseel nylon nr 6
- Amsterdam acrylverf titaanwit


Gebruikt Silhouettebestand:
- a2 retro flowers card


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen