donderdag 5 maart 2015

Rust & Luxe: lay out met Hero Arts Neon Spray

Geschreven door Inge

Naast de Project Life pagina die ik gisteren liet zien wilde ik in mijn verbouwingsalbum ook een pagina met een grote foto van de nieuwe badkamer. Deze pagina heb ik in dezelfde stijl gemaakt als het PL pagina.


Op een wit vel cardstock heb ik met de French Lily stempel van Birgit Koopsen en witte WOW! embossingpoeder enkele afdrukken gemaakt als basis voor de achtergrond. Daarna heb ik met blauw en oranje Hero Arts Neon Spray de achtergrond bewerkt, de kleuren mengen erg mooi tot een blauw/groene kleur. Om de witte stempelafdruk weer goed tot z'n recht te laten komen heb ik met een babydoekje de afdruk schoongeveegd. Met de paarse en oranje neon spray heb ik nog wat extra spetters gemaakt.

De pagina heb ik vervolgens opgebouwd met Project Life kaartjes uit dezelfde serie als die ik gebruikte bij de andere pagina. Zo word het één geheel en je kunt de kaartjes dus ook prima gebruiken om een lay out van 30 x 30 cm mee te maken.


De pijlen en rondjes heb ik uit een stuk cardstock geponst/gesneden wat eigenlijk als achtergrond moest dienen maar wat was mislukt. Zo zie je maar, gooit niet te snel een mislukt project weg, wellicht kun je er nog leuke vormen uitsnijden.


Gebruikte materialen van Creabest:
- Cardstock wit
- Hero Arts Neon Ink Spray Orange
- Hero Arts Neon Ink Spray Blue
- Hero Arts Neon Ink Spray Purple
- Birgit Koopsen Stamps "French Lily Background" (komt weer binnen)


- WOW! Embossing Powder Opaque Bright White Super Fine


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen