dinsdag 3 maart 2015

Project Life kaartjes met Hero Arts Neon Spray

Geschreven door Inge

Voor deze Project Life pagina heb ik enkele kaartjes en embellishments zelf gemaakt met de Silhouette, de French Lily background stempel van Birgit Koopsen en Hero Arts Neon Sprays.


Voor het grote kaartje heb ik uit een bestaand Project Life kaartje de tekst 'ready' gesneden met de Silhouette. Daarna heb ik op een stuk cardstock Hero Arts Neon Spray Blue gebruikt als basis. Deze kleur is vrij fel, om hem wat minder fel op papier te krijgen heb ik de spray op een babydoekje gespoten en dat over het papier gewreven. Je krijgt zo een beetje een waterverf effect. Daarna heb ik met de oranje en paarse spray spetters gemaakt. Vervolgens heb ik het kaartje met de gesneden tekst erop geplakt en nog een paar spetters gemaakt. De tekst heb ik nog omlijnd met een dunne zwarte fineliner.


Voor het kleine kaartje linksboven en het kaartje met het fototoestel heb ik een stuk cardstock gebuikt als basis. Hierop heb ik eerst met de stempel en WOW! wit embossing poeder en afdruk gemaakt. Daarna heb ik een klein beetje blauwe neon spray eroverheen gesprayd en dit direct uitgeveegd met een babydoekje. Hierbij krijg je weer een mooie lichte blauwe kleur. Daarna heb ik er met de kleuren blauw, oranje en paars spetters op gemaakt en heb ik er twee kaartjes van gesneden. Het fototoestel en de banner met 'Today' knipte ik uit een vel van Scrapberry's Everyday - Joys of Life. Ook de blauwe epoxy stickers zijn van Scrapberry's Everyday.


De kleine banners met 'Today' en 'Now' heb ik gesneden met de Silhouette. Op een stuk cardstock heb ik met oranje en paars gesprayd en hierop heb ik de banners geplakt. Hele simpel, maar het geeft een erg leuk effect.



 Gebruikte materialen van Creabest:
- Cardstock wit
- Hero Arts Neon Ink Spray Orange
- Hero Arts Neon Ink Spray Blue
- Hero Arts Neon Ink Spray Purple
- Birgit Koopsen Stamps "French Lily Background" (komt weer binnen)
- Silhouette Cameo
- Scrapberry's EveryDay Epoxy Stickers 2
- WOW! Embossing Powder Opaque Bright White Super Fine
- Scrapberry's Everyday - Joys of Life




Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen