zaterdag 14 maart 2015

Pinterest Album {3}

Ik zei vorige keer al dat ik papier te kort zou komen, dat is zeker nog niet het geval, maar het is zo leuk dat ik nog wat papier, knip en stansvellen van Studiolight besteld heb!
(oh ja, en meteen die kant en klare cadeau-doosjes, meteen eentje gemaakt, erg lief!!!)

Dit is pagina 3 van het album, nr. 4 ligt klaar, de rest zit al in mijn hoofd!
Een heerlijke manier van werken, spullen klaar leggen, niet van afwijken, ideetje uitwerken, foto maken als reminder, aan het werk, opruimen, en zelfs dat gaat snel :-))

Deze keer een gewone pagina en een pagina van een PL Photo Pocket Page met zelf gemaakte kaartjes van de restjes A4 papieren die ik voor mijn pagina's gebruik, omdat het niet precies paste, allerlei stukjes aan elkaar genaaid!


De tissue rand onder de foto heb ik geknipt met de "fringe" schaar!





Op de computer de tekst geschreven en uitgeprint op gewoon papier.
Rechts onder de tekst zit nog een zakje gemaakt van een restje photo pocket page gevuld met sequins (waarvan ik ooit eens dacht, mmmm wat moet ik daar mee doen).


Hier kun je het YouTube filmpje vinden .....



Het zou erg leuk zijn als ik weet wat jullie er van vinden :-))

Groetjes Wilma


Gebruikte materialen van Creabest:
- Pl Photo Pocket Pages Design G
- Studiolight Paper 187
- Studiolight Paper 186
- Studiolight Scrapvel-04
- Studiolight Knipvel-1337
- Studiolight Stansvel-451/455
- Martha Stewart Siliconen Mold
- Fringe Scissors
***
Tissuepaper
Cadeapapier
Paperclip
Sequins
Datumstempel
Naaimachine

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

3 opmerkingen:

  1. Wat jammer voor je. Gelukkig nu een huis met rose. Hoe doe jij dat dan nu in de kersttijd?
    In mijn klas hing, ook in de kersttijd, altijd een verjaardagsslinger. En jarige meisjes kregen een strik met veel rose, als dat bij ze paste tenminste.
    Goed weekend, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je pagina's zijn weer mooi geworden! En ik ben een week voor Kerst jarig, dus herken je verhaal wel, altijd een drukke tijd en niet handig om dan jarig te zijn!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen