maandag 9 maart 2015

Pinterest Album {2}

Geschreven door Wilma

De tweede pagina uit mijn Pinterest Album, deze keer een dubbele, weer met het papier van Studiolight (ik weet nu al dat ik tekort kom, het is te leuk)


Op de linker pagina heb ik met verdunde gesso roze tissuepaper geplakt om het naaiwerk van de ander kant te verbergen! Op de foto is het niet goed te zien, maar het tissuepaper is vrij doorzichtig dus het dessin papier zie je nog wel! Een leuk effect! De titel is gemaakt met de Cameo!
Op de rechter pagina heel veel uit de stansvellen en een knipvel gebruikt.
Knippen (lees: netjes knippen) is niet mijn sterkste punt, en net te laat kwam ik erachter dat ik het had kunnen snijden met de pixscan mat van de Silhouette! Voor sommige dingen heb ik een ronde pons gebruikt en meteen wat extra rondjes gemaakt om het wat dikker te maken.
Ik heb van een Martha Stewart Clay Silicone Molds een frame gemaakt, met daaronder een klein restje papier! 










Vindt je mijn YouTube filmpjes leuk is hier het filmpje van deze pagina!






Groetjes Wilma

 Gebruikte materialen van Creabest:
- Flower Delight Knipvel-1334
- Flower Delight Stansvel-451
- Fower Delight Stansvel-455
- Flower Delight Paper-185
- Flower Delight Paper-186
- Flower Delight Scrapvel-03
- Martha Stewart Clay Silicone Molds
- Silhouette Cameo
- Silhouette Adhesive White Cardstock

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

3 opmerkingen:

  1. Wat superleuk gemaakt! En alweer zo'n mooie film erbij. Erg duidelijk, goed gedaan!
    groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Annemarie, ik ben er ook erg blij mee.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je zo te volgen!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen