zondag 15 februari 2015

Travel

Geschreven door Sandra

Voor deze maand mocht ik met de lijn "on the go" van het merk "Queen en co" werken, een erg leuke lijn werken met een reisthema.
Ondanks dat wij hier echt geen wereldreizigers zijn, vind ik het een hele leuke lijn, vooral de vrolijke kleuren werken erg fijn.
Ik heb er "anderhalve" layout mee gemaakt, vanwege het aantal foto's dat ik had, kwam dat het beste voor mij uit.
Hieronder de gewone 12 x 12 layout:


Zo komt het er in mijn album uit te zien: een 6 x 12 layout naast de 12 x 12 layout.


Hieronder nog de halve layout:


Gebruikte materialen van Creabest:
- On the go - travel stickers
- On the go - Vehicles - words
- On the go - Travelop - plaid
- Cardstock Admiral

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten