zaterdag 28 februari 2015

Hello winter

Geschreven door Sandra

Zo vaak sneeuwt het niet in Nederland dus toen we wel wat sneeuw kregen, heb ik heel veel foto's gemaakt. Ik vind het altijd zulke leuke foto's om te scrappen!


Onder de foto heb ik heel wat laagjes papier gedaan, en van een 4x6 kaartje heb ik de afbeelding uitgesneden zodat het nu een mooi lijstje om de foto is geworden.


Op verschillende plekken van de layout heb ik wat leuke stempelafdrukken gebruikt zodat ik die met zilver embossingpoeder kon bewerken. Ik vind zilver wel erg mooi bij deze lijn en de winterfoto's passen.


Ook hier heb ik weer de Shimmer Dome stickers gebruikt, ze passen zo mooi bij dit papier!



Voor een leuk effect heb ik een aantal stickers opgehoogd met 3d tape.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Simple Stories Snow Fun Elements 1
- Simple Stories Snow Fun Elements 2
- Simple Stories Snow Fun Stickers 6x12 Expressions
- Simple Stories Snow Fun Stickers 6x12 Fundamentals
- Wow! Embossing Powder Silver Super Fine
- Scrapberry's Happy Holiday I love Winter clearstempels
- Papermania Docrafts Shimmer Dome Stickers Light Blue

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten