donderdag 26 februari 2015

groep 3

Geschreven door Sandra

Met de "creative agenda" lijn van Echo Park kan je echt alle kanten uit.
Door de vrolijke kleuren vond ik het leuk om te gebruiken voor een layout over mijn dochter.


Het thema van deze lijn is denk ik gericht op kantoor en planners, maar ik vond dat de gebruikte afbeeldingen ook heel goed bij het schoolthema passen.
Op deze foto gaat ze voor het eerst naar groep 3, het echte leren is dus begonnen.



Voor embellishments heb ik wat producten uit andere lijnen genomen.



Het was toch al een echte meidenlayout, dus ik heb dat verder ook doorgevoerd met de embellishments, lekker roze blingbling gebruikt en leuke epoxystickers in zachte kleuren.



 
Gebruikte materialen van Creabest:
- Echo Park Creative Agenda Checklists
- Echo Park Creative Agenda Small Floral
- Echo Park Creative Agenda 4x6 Journaling Cards
- Scrapberry's Everyday Epoxy Stickers 3
- Scrapberry's Afternoon Tea Adhesive Gems
- Cardstock Admiral

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen