woensdag 14 januari 2015

Thomas

Geschreven door Inge

Naast de Project Life pagina zou ik nog een lay out maken met de papierlijn This Summer van Scrapberry's. Tijdens de opnames van Eigen Huis en Tuin ben ik ook nog op de foto geweest met Thomas en deze foto krijgt een speciale plek in mijn album.


De pagina is opgebouwd uit stroken welke over elkaar heen zijn geplakt. Het kaartje naast de foto is een project life kaartje uit deze serie.

Met de Silhouette sneed ik de naam 'Thomas' en de 'location tag'. Beide heb ik met embossingpoeder bewerkt. Ik gebruikte hiervoor WOW! zilver met glitters, deze is helaas op dit moment niet meer te verkrijgen bij Creabest maar wordt binnenkort weer aangevuld. Er staan nog wel een heleboel andere super mooie kleuren in de webshop. 







Gebruikte materialen van Creabest:
- Scrapberry's - This Summer (papier en embellishments)
- kraft cardstock
- WOW! embossingpoeder
- Luxe Chipboard Shapes Arrows
- labels
- Silhouette Cameo

Silhouette Studio:
location tags #48773


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten