zondag 18 januari 2015

Project Life: Scrapberry's & Silhouette Cameo

Geschreven door Inge

Vandaag laat ik jullie weer een pagina zien uit mijn Project Life album. Ik heb deze pagina gemaakt met het papier Scrapberry's Everyday collection. Een leuke collectie met veel verschillende thema's die goed voor Project Life te gebruiken zijn. Ook bij deze serie zitten weer leuke brads en epoxy stickers.


Ook bij deze serie van Scrapberry's zitten vooral staande kleine kaartjes. Ik heb ze weer naast elkaar op een groter kaartje geplakt om de grote pockets te kunnen vullen zonder dat de kaartjes gaan schuiven. De hoeken van de kaartjes rond ik telkens eerst af met een hoek pons. Alle teksten schrijf ik met dezelfde pen, namelijk de Micron fijnschrijver nr. 1, een hele fijne, dunne fijnschrijver. Deze pennen zijn in verschillende diktes verkrijgbaar en ze schrijven echt super!

De fluo roze teksten heb ik gemaakt met de Click Click van Artemio, dit is een soort Dymo tang waar je leuke gekleurde tapes in kan doen.

Met de Silhouette kun je ook zelf leuke kaartjes uitsnijden. Zoek in de Silhouette Studio Store maar eens op de zoektermen '3x4' of '4x6' dan krijg je veel leuke kaartjes.


Gebruikte materialen van Creabest:
- Scrapberry's Everyday collection: 'Yesterday Today Forever'
-Scrapberry's Everyday collection: Brads 1
-Scrapberry's Everyday collection: Stickers 4
-Scrapberry's Floral Embroidery: Adhesive gems 2
- Tags 11,2 x 5,6 cm
- Click Click klein 
- Click Click tape fluor 
- hoek pons
- Silhouette Cameo
- Micron fijnschrijver nr 1

Silhouette Studio Design Store:
- Keep calm and create #33768


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten