zondag 11 januari 2015

Project Life met Scrapberry's This Summer

Geschreven door Inge

In maart 2014 ben ik naar de opnames van Eigen Huis en Tuin on tour geweest, wat ontzettend leuk om daar bij te zijn. Ik ben zelfs op de foto geweest met Quinty en Thomas.


 Voor deze project life pagina heb ik gebruikt gemaakt van de papierlijn This Summer van Scrapberry's. Eigenlijk een hele zomerse lijn maar er zitten ook een boel kaartjes bij die ook bij een ander thema te gebruiken zijn. De lijn bestaat uit twee vellen met kaartjes en 1 vel met uitknipvormen en woorden. Hiermee kun je gemakkelijk enkele pagina's vullen. Ook heeft de lijn enkele 'gewone' vellen, hiermee ga ik nog een scrapbooklayout maken die ik jullie snel laat zien. Als laatste zitten er in de lijn nog leuke brads en stickers. Een erg leuke lijn, betaalbare lijn met vele leuke embellishments.


De vellen met kaartjes bestaan alleen uit 3x4 kaartjes. Om deze toch in een hoes van 4x6 te kunnen gebruiken heb ik ze aan elkaar geplakt zodat de kaartjes niet over elkaar heen gaan schuiven.  






Met de Silhouette heb ik de titel gesneden en de tab op het kaartjes rechtsonder.


Gebruikte materialen van Creabest:
- Scrapberry's - This Summer, papier & embellishments
- Project Life Photo Pocket Page Design C. Zit o.a. in deze set.
- Label Paperboard - Cream 11,2x5,6 cm
- kraft cardstock
- Silhouette machine

Silhouette Studio:
- Decorative tab # 39232

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg. Ik heb dat papier ook hier liggen, geweldig en prima te gebruiken voor Project Life.

    BeantwoordenVerwijderen