donderdag 22 januari 2015

a lovely day

Geschreven door Marley

 
Lekker op een stretch bed in de Ardennen genieten van de natuur.
 
 






Voor deze layout heb ik het papier van Scrapberry's gebruikt.
De Afternoon Tea Vanilla Recipes heb ik als basis gebruikt.
In het midden heb ik velletjes uit het 15x15 blokje gebruikt.

Links boven en rechts onder heb ik met de MIX-ables Stencil 6"x6" Jumbo Polka Dot rondjes gemaakt met de Whipped Spackle van Faber Castell.

Heel veel bloemen langs de foto.
Het lieve vogeltje is van Scrapberry net als het bankje. Dit geeft meteen een heel gaaf effect op je layout.

Achter de foto nog een doily en nog meer bloemen.
De stickers zijn kurk stickers en heb ik de tekst mee gemaakt; A lovely day.
Dit geeft een ander mooi kleur accent in je layout en de kurken stickers passen bij ieder vel papier.


Gebruikte materialen van Creabest:
- Afternoon Tea Vanilla Recipes
- Afternoon Tea Scrapbooking paper set 6"*6"
- French journey Set of polymer items 1
- MIX-ables Stencil 6"x6" Jumbo Polka Dot


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten