dinsdag 7 oktober 2014

Geboren

Geschreven door Annemarie

Vorige week heb ik jullie een baby giftbag laten zien (klik hier om hem nogmaals te bekijken). 
Nu laat ik jullie de bijpassende kaart zien.
Ik heb het papier van Scrapberry's Kid's Fun gebruikt en samen met het schattige beertje van Scrapberry's er een kaart voor de kleine Fenna van gemaakt. Ik heb de berenstempel ingekleurd met distressinkt.
Rondom heb ik nog wat hartjes en sterretjes gestempeld (zitten bij de berenstempel) en deze heb ik ingekleurd met Viva Inka Gold, als dit opgedroogd is dan begint het prachtig te glimmen.
Is het geen leuk geheel het tasje en de kaart bij elkaar?

Gebruikte materialen van Creabest:
paperpad Kid's Fun
Distress Inkt
Stempel My Little Bear Clear Stamps - Birthday Party
- Viva Inka Gold Rose Quartz
Joy Craft - Crear Stamps Typewriter Keys

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen