vrijdag 31 oktober 2014

Feest!

Geschreven door Inge

Het is feest! Dat betekend veel vrolijke kleuren en dat heeft het papier Coffee Break van prima marketing. Samen met de Hero Arts Neon Ink Sprays heb ik er een feestelijke lay out van gemaakt.


Als eerste heb ik de randen van het achtergrond vel flink aangezet met de distress ink mustard seed, een mooie gele kleur. Daarna heb ik met de oranje hero arts spray een paar grote vlekken gemaakt. Als laatste heb ik hier met een zelfgemaakte mal (gemaakt d.m.v de Silhouette Cameo) en roze spray driehoekjes opgesprayd.


Het papier heb ik gedistressed met een papier distresser en de randen daarna aangezet met zwarte inkt om ze te accentueren. Met wat knopen, washitape en sterren is het geheel al snel klaar.


 Gebruikte materialen van Creabest:
- papier: Prima Marketing Coffee Break
- Distress Ink Mustard Seed
- Hero Arts Neon Ink Spray Orange
- Hero Arts Neon Ink Spray Pink
- Luxe Chipboard Shapes Stars
- Label Paperboard - Cream 11,2x5,6 cm
- zwarte inkt
- paper distresser
- washi tape
- knopen
- Silhouette Cameo 

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten