dinsdag 21 oktober 2014

Epiphany

Geschreven door Marley


 



Als basis heb ik het vel Epiphany Double-Sided Cardstock Clear As Day gebruikt.
Daarop heb ik verschillende papiertjes uit het Prima Marketing Epiphany Paper Pad 6"X6" blokje.
Daarboven op heb ik de foto van mijn hond geplakt met heel veel bloemen erbij.
Onderaan het bloemencluster heb ik het houten sleuteltje gebruikt, deze komt uit de Epiphany Laser Cut Wood Icons In a Box.

De achtergrond heb ik bewerkt met modelleer pasta en een masker. Deze pasta op kleur gebracht met de Gelatos Stick Neutral.
Ook de spatters zijn gemaakt met de Gelato. Je brengt wat met de stick op een craftsheet en sprayt er wat water op. De gelato wordt dan vloeibaar en kan je mooi mee spatteren =)


Gebruikte materialen van Creabest:
- Epiphany Clear As A Day
- Epiphany Paper Pad 6"X6"
- Epiphany Laser Cut Wood Icons In a Box.
- Gelatos Stick Neutral

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen