vrijdag 24 oktober 2014

Bedtime stories

Geschreven door Sandra

Met het leuke papier van de Roald Dahl collectie van Docrafts, heb ik ook nog een layout gemaakt.
Het thema van deze lijn is natuurlijk gebaseerd op lezen en boeken van de bekende schrijver Roald Dahl. Dus hierbij paste een foto waarop mijn dochter wordt voorgelezen prima!


Doordat er heel veel diecuts bij het grote pakket van deze lijn horen, is een layout zo gemaakt. Er is veel keus uit hele leuke plaatjes die perfect bij het papier passen. 


De "spetters" op het papier vond ik heel grappig en wilde dat iets versterken door zelf ook nog wat spetters te maken in de verschillende clusters op de layout. 
Deze spetters heb ik gemaakt met Pan pastel. Heel makkelijk, met een beetje water en een verfkwastje gewoon wat op de layout spetteren.


Omdat het papier in deze set A4 formaat is, hield ik een randje over op mijn layout, deze heb ik eenvoudig met de pan pastel en wat water ingekleurd en nu heeft de layout een mooi bijpassend gouden randje. 




Gebruikte materialen van Creabest:
- Roald Dahl - A4 Ultimate Die-cut & Paper Pack
- Pan Pastel Metallic Rich Gold

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten