zaterdag 4 oktober 2014

Kaart met Inked Rose van We R

Als creatieveling verwachten vrienden en familie uiteraard een zelfgemaakte kaart op hun verjaardag. De leuke lijn van We R Memorykeepers is erg geschikt om frisse verjaardagskaarten mee te maken. Dit keer maakte ik een wat vrouwelijke kaart.



De kaart basis is een standaard kaart maat van 10x15 cm. Deze maakte ik van wit cardstock. Ik gebruikte een oranje unikleur vel uit het 6x6 blokje om de achtergrond te maken. Het roze gestreepte vel komt ook uit het 6x6 blokje, dit stuk sneed ik op 9,5x14,5 cm. Om de rose kleur een beetje minder fel te maken gebruikte ik een stuk vellum. Het vellum plakte ik in het midden vast zodat de lijm later niet zichtbaar meer zou zijn. Uit een 30x30 vel knipte ik een frame, deze gebruikte ik als basis voor mijn tekst. Daarna knipte ik een tekst uit een vel in het 6x6 blokje deze heb ik met 3d foam opgeplakt zodat het geheel meer deze heb ik mediepte krijgt. Op dit vel staan allerlei teksten die je kunt gebruiken op een kaart of als titel op je scrapbooklayout. Ik werkte het geheel af met wat enamal dots voor een speels effect.

Gebruikte materialen van Creabest:
- We R Memory Keepers Paper Pad Inked Rose
- Inked Rose - Frames
- Good Day Sunshine Enamel Dots Embellishments 60/Pkg
- Zwarte 3d foampads, 0,6 cm
- Vellum 12x12

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen