woensdag 17 september 2014

The perfect spot

Geschreven door Sandra

Als ik een stapeltje project life kaartjes in handen krijg, kan ik het meestal niet laten om ze op een gewone layout te gebruiken. Ze zijn zo leuk die afbeeldingen en teksten die erop staan!
Hieronder dus een layout die voor het grootste gedeelte uit project life kaartjes bestaat! Met al die kaartjes is het heerlijk laagjes maken en een journalingplek is op deze manier heel makkelijk gemaakt!


En zoals dat meestal gaat heb ik vaak een hele serie foto's die bij elkaar horen en die ik ook graag bij elkaar in mijn album wil hebben. Voor mij is dan het gebruik van een een divided page protector de ideale oplossing. Door dezelfde kleuren en materialen te gebruiken als ik heb gedaan op de bijbehorende layout wordt alles een mooi geheel.




Gebruikte materialen van Creabest:
- Project life Rain edition core kit
- Studio Calico Wood Veneer Shapes hearts and arrows
- Project life Pocket page design A


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen