zaterdag 13 september 2014

Tag Vogelkooi

Geschreven door Marley

Dit keer geen layout maar een leuke tag!
 



Als basis het ik een vel kraft cardstock gebruikt.
Deze op het oog in een tag gesneden.
Ik heb een mask stencil van Memory box op de tag gelegd en ben hier met de Whipped Spackle van Faber Castell overheen gegaan, zodat je een mooie achtergrond krijgt.
Daarna heb ik verschillende papiertjes van Scrapberry's gebruikt uit de French Journey collectie.
Het vogelkooi plaatje had ik nog ergens liggen.
Daar aan de zijkant een bloem van Scrapberry's Decorative Flowers gebruikt.
Een Prima Resin Icon veer en onderaan de tag wat kant.
Als laatste heb ik met wat sprays oranje, zwarte en witte vlekjes gemaakt.

Gebruikte materialen van Creabest:
 - Textural Accents Whipped Spackle Medium Jar 100ml
- Memory Box Stencil Distressed Grid
- Scrapberry's French Journey papier
- French Journey Decorative Flowers
- Resin Icon Embellishments White Feathers



Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking: