vrijdag 19 september 2014

Silhouette vrijdag: Geboortekaartje

Geschreven door Berthine

In deze video leg ik uit hoe ik het geboortekaartje voor onze dochter heb gemaakt, waarbij tekenen en snijden gecombineerd is.


Nienke is 30 augustus geboren. De kaartjes heb ik van te voren gemaakt (we wisten inderdaad al heel zeker dat het een meisje zou zijn). Na de bevalling hebben we aan de binnenkant een velletje geplakt met de geboortedatum, haar gewicht enz.


Gebruikte materialen van Creabest:
- Cardstock: roze, bruin en wit
- Edding fineliner
- Silhouette penhouder
- Foamtape

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

4 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

    Wat een schattig geboorte kaartje is dit geworden.
    Bedankt voor de tip voor het opslaan van de aparte teken en schrijbestanden, daar had ik nog niet aan gedacht om dit zo te doen, scheelt inderdaad heel veel werk bij het maken van een grote hoeveelheid van de zelfde kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
    ik vind het een super mooi kaartje Berthine
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Super dat je het kaartje zelf gemaakt hebt! Heel erg leuk! Blijf me af en toe verbazen over de creativiteit hier maar ben er wel erg blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat super om te lezen dat jullie een dochtertje hebben. Ik ben heel erg blij voor jullie! En het kaartje is ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen