vrijdag 12 september 2014

Project Life

verwerkt in mijn Memory Planner, ik heb de Blush Edition Core Kit gebruikt!
De Memory Planner is eigenlijk een maand planner, maar omdat ik een groot gedeelte van de maand augustus op vakantie was, heb ik het deze maand uitgebreider gedaan!



Ik heb een Project Life Photo Pocket Page (de smalste) verknipt en die als extra mini blz. gebruikt.



Bij iedere maand heb ik een kaartje waar ik in schrijf hoe het met me gaat
en dat wil ik voor mezelf houden, Just For Me dus!
Ik probeer iedere maand dit kaartje op een andere manier te maken,
deze keer heb ik een groot kaartje uit de kit dubbelgevouwen
en een klein kaartje aan de achterkant genaaid
zodat het een flap werd.
Ik heb in de pocket page aan de rechter kant een snee gemaakt
zodat het kaartje open kan!


Dat er nog niets in staat is geen verrassing :-))


Het gaat nog verder op een bijzondere manier dat is te vinden op mijn blog!

groetjes Wilma


Gebruikte materialen van Creabest:
- Photo Pocket Pages Small Variety Pack 1
- Core Kit Bush Edition
- Silhouette Double sided Adhesive Starter Kit
- PixScan Mat

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen