donderdag 18 september 2014

Kaart met Glass Bead Glitter Gel van Faber Castell

Geschreven door Inge

Ik maak vrijwel nooit kaartjes, maar soms als ik papier over maak ik er een mooie kaart van. Zo had ik nog wat papier van We R Memory Keerpers - Indian Summer liggen.


Het kader heb ik gesneden met de Silhouette en bewerkt met Glass Bead Glitter Gel van Faber Castell. Ik heb de gel aangebracht door met mijn vinger te tamponeren. Als je gaat wrijven ben ik al snel je de kraaltjes kwijt die er in zitten. Het frame heeft nu een mooie glitter en kraaltjes. Op de foto is het moeilijk vast te leggen maar als je op de foto klikt zie je wat ik bedoel.


De vlinder heb ik ook gesneden met de Silhouette en de bloemstickers komen uit dezelfde serie als het papier.De gele opgehoogde stippen heb ik gemaakt met Distress Stickles

.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier: We R Memory Keepers - Indian Summer
- Glass Bead Gel van Faber Castell
- Distress Stickles Mustard Seed
- Embossed stickers Indian Summer
- Paper Distresser van Tim Holtz
- Silhouette Cameo

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen