dinsdag 16 september 2014

FUN in the SUN!

Geschreven door Annemarie

Ik scrap eigenlijk nooit met foto's, maar de prachtige zonsondergang aan het meer van Chalain in Doucier Frankrijk was zo sprookjesachtig mooi dat ik er een miniboekje van heb gemaakt.
Het vrolijk gekleurde papier Goodday Sunshine van Simple Stories is hier goed geschikt voor. En met de bijpassende kaartjes en stickers maak je het boekje af.

Ik ben begonnen met een groot formaat lucifersdoosje te bescrappen. De zon is uit een kaartje geknipt en de tekst komt van het stickervel.
Als je het doosje open doet komt het boekje tevoorschijn.
Ik kreeg als tip om een lintje of touwtje op de bodem van het doosje vast te maken, zo kun je het boekje makkelijker uit het doosje verwijderen!
De letters en cijfers komen uit het bijpassende stickervel.
Ik heb op elke bladzijde een foto geplakt (formaat foto is 5cm x 7.5cm).
Verder heb ik het vrij strak gehouden, ik heb alleen een tekststicker erbij geplakt.
De teksten zijn goed bijpassend zoals: get sun kissed, the perfect day, just being happy.







Een mooie herinnering van onze fijne vakantie in Doucier.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Simple Stories Simple Basics Kit 12"X12"
Sn@p! Insta Squares 52/Pkg
Good Day Sunshine - Expressions cardstock Stickers

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten