vrijdag 19 september 2014

Armbandjes

Geschreven door Annemarie

Wie kent ze niet de Band It Loom Elastiekjes. Het is leuk voor jong en oud, jongen of meisje! Mijn kinderen zijn grote fan en ik wilde het ook wel eens proberen! Gelukkig staat You Tube en pinterest vol met voorbeelden. 
Ik wilde graag een armband met bedeltjes maken. (Zoek maar eens op daisy flower Loom en je krijgt verschillende voorbeeldfilmpjes.)
De bedeltjes zijn niet zo moeilijk te maken, maar je hebt er wel goede kwaliteit elastiekjes voor nodig, anders knappen ze en dat is zonde van het werk.
Voor de bloemetjes met het paarse hartje heb ik enkele bloemblaadjes gemaakt, je hebt dan nodig: 3 paarse, twee witte en twee groene elastiekjes.
Voor de bloemetjes met het blauwe hartje het ik dubbele bloemblaadjes gemaakt, je heb dan nodig: 3 blauwe, vier witte en twee groen elastiekjes.
Heb je geen zin in al dat werk of vind je het te moelijk, bij Creabest zijn er prachtige bedeltjes te koop om aan je armband te bevestigen. 
Ik heb twee armbanden gemaakt, eentje met de zelfgemaakte bedels en eentje met de kant en klare bedels. Mijn dochter vindt ze allebeide erg mooi en ze staan haar prachtig!


Gebruikte materialen van Creabest:
- Band It Elastiekjes
- Band It Starterset met Loom
- bedels Dress It Up - Pocket Full Of Posies

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen