woensdag 27 augustus 2014

Weer gefeliciteerd met project life

Geschreven door Linda de Bruin

Mijn eerste kaartje met de pocket pages smaakte voor mij naar meer. Ik hoop voor jou ook.

Van 4 kant en klare kaartjes heb ik één felicitatiekaartje gemaakt. Ik zal je laten zien hoe ik het heb opgebouwd.
Eerst ben ik los gegaan met verdunde gele pebeo verf en een kwastje;



Uit een aqua kleurig-kaartje heb ik het midden weggesneden, zodat ik een kader kreeg. Uit een ander kaartje heb ik 2 kaarsjes geknipt. De kaarsjes heb ik op de kaart geplakt en extra vastgebonden met een touwtje. Dit witte katoenen touwtje heb ik met bubblegum-gelatos en water roze gemaakt.



Om "your birthday" extra te laten opvallen, heb ik met een potlood schaduw gemaakt. Het halve rondje is geknipt van textieltape. De oorspronkelijke witte stippen heb ik roze gemaakt met een molotov-marker (want de kaart had al zoveel wit).



Nu kom ik met een bekenning; Ik heb een spattenverslaving. Geel was niet genoeg. Het moest meer. Zoals je ziet heb ik mijn verfbakje, tube glansverf, water en een kwastje gepakt om de kaart af te maken......



Groetjes, Linda

Gebruikte materialen van Creabest:
- Pocket pages: Birthday
- Gelatos- Bubblegum
- Pebeo studio acrylics; cadmium middengeel, Iridescent blue green
- 3D foam
- Fabric tape; zwart stippen
- Molotow marker; crossover marker  neon pink

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen