donderdag 28 augustus 2014

Simply Gorjuss-Horse

Geschreven door Myra

                                                                 Hallo allemaal,
Ik heb een kaart gemaakt van het stempelmerk "Simply Gorjuss".
 Ik heb de kaart ingekleurd met distressinkt. 
                                        Ik ben begonnen met het egaal inkleuren van het paard.
Daarna heb ik schaduwen aangebracht.
Ik kleur mijn afbeeldingen altijd in met de hulp van de waterpen en stiften.
Ik heb een bloem geponst en daar heb ik een masker van gemaakt. Ik gebruik hier voor restjes afvalpapier.
Ik heb de bloemen aangebracht met distressinkt en een blending tool.
Ik heb het paard uitgeknipt.Nog even wat accessoires toegevoegd en nog even gestempeld. Daarna nog even gemat met groen en klaar is de kaart.
 
Groetjes-Myra 
 
 
Materialen van Creabest:
 
Simply Gorjuss - Urban Stamps - The Runaway
Simply Gorjuss - Stitched Ribbon Tags (10pcs
Large Punch Retro flower
 
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten