vrijdag 8 augustus 2014

Silhouette Vrijdag: Vinyl

Geschreven door Berthine

Ik ben inmiddels bijna 37 weken zwanger (1 september ben ik uitgerekend), alle belangrijke dingen zijn af en dus besteed ik nu mijn tijd aan het opleuken van de babykamer e.d. Ik zit immers toch thuis met zwangerschapsverlof en heb nu eindelijk eens veel tijd om creatief bezig te zijn (geloof me, met een eigen hobbywinkel doe je een stuk minder aan hobby dan de meeste mensen denken).

Ik ben begonnen met het opleuken van de meubels in de babykamer. Nu slaapt de baby eerst in een wiegje bij ons in de slaapkamer, maar toch wil ik het graag nu al helemaal leuk maken ;)
Ik heb met vinyl een boom en tak met vogeltjes op de meubels gemaakt.








In de video zie je hoe ik aan de slag ben gegaan. Veel plezier met kijken!


Gebruikte materialen van Creabest:
Silhouette_12__s_4ec23ea0ee863.gif  Premium_Vinyl_4d49883491965.jpg  download45

Gebruikte Silhouette bestanden:
50505, Bird in Tree
50538, Song Birds

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

5 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je zwangerschap, en nog drie weken .
    ik geloof idd dat je de sil. dan nog veel meer gebruikt hihi.
    je meubeltjes zijn in ieder geval super leuk zo
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, het aftellen is al begonnen :)
    Sterkte met de bevalling.
    Ben zeer benieuwd wat voor meer baby-dingen je gaat maken :)
    Groetjes alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke details op jullie babymeubeltjes.
    Nog drie weekjes en dan hebben jullie een enorme inspiratiebron voor
    mooie creatieve werkstukken.
    Sterkte met de bevalling en vast veel babygeluk !!

    groetjes
    Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd en geniet van de laatste weken!!!
    Groeten van Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte Gefeliciteerd. De meubeltjes zien er echt schattig uit.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen