vrijdag 22 augustus 2014

Silhouette Vrijdag: PixScan Mat

Geschreven door Berthine

Wat later dan onze bedoeling was, maar vandaag legt Bauke je uit hoe de nieuwe Pixscan mat van Silhouette werkt en laat hij zien hoe je hiermee afbeeldingen uit kan snijden zonder ze eerst te printen. Ideaal voor bijvoorbeeld knipvellen en stempelafdrukken.
De PixScan matten hopen we zo snel mogelijk binnen te krijgen. Je kunt hier alvast een pre-order plaatsen: http://www.creabest.nl/webwinkel/silhouette/pre-order-silhouette-artikelen.html


Gebruikte materialen van Creabest:
Silhouette_12__s_4ec23ea0ee863.gif  /b3397727ec8d3e4398f0fae5b2e49ed6

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

7 opmerkingen:

  1. Dank je wel,voor de duidelijke uitleg.
    Lijkt me geweldig matje.
    Zal ik zeker bij volgende bestelling zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Alleen als ik het goed begrijp is de Silhouette SD er te oud voor?...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb al veel fotos gemaakt ik krijg het niet goed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb de pixscan plaat aan het blauwe lijntje gezet alles ging goed maar naast het plaatje
    snijde hij

    BeantwoordenVerwijderen