zondag 24 augustus 2014

Pas op, gewapende klusser?

Geschreven door Inge

Toen ik het papier Scrapberry's Mechanical Illusions zag wist ik meteen wat voor foto dáár bij moest: een foto van het klussen! Wat een super leuke figuren zitten er bij deze lijn, heerlijk een half uurtje zitten knippen en je hebt een heleboel leuke embellishments.


Ik heb met papier een kleine compositie gemaakt en ben daarna aan het kliederen gegaan. Ik heb met het masker 'Halftone' met gesso een reliëf gemaakt. Vervolgens heb ik met Glimmermist Dragonfly en Dylusions Pure Sunshine op het papier gespoten om toch een klein beetje kleur in de pagina te krijgen.


Door met een spateltje met gesso te spatten krijg je de grote witte vlekken en strepen. Gesso is brij dik dus met een kwast wilde het niet lukken, met een spatel ging het prima. Met Dylusions Black Marble heb ik nog wat kleine zwarte spetters gemaakt.


Met het masker 'Harlequin' en Distress Ink Black Soot heb ik nog een licht patroon op de pagina gemaakt en  ik heb hier en daar met een tekststempel gestempeld. Met zwarte fijnschrijver heb ik nog een kader op de pagina getekend waar de titel op kon komen te staan.

De foto heb ik gemat en met dubbele foamtape op de pagina geplakt. Uit het vel 'Mechenical Illusions' kun je allerlei leuke figuren knippen, ook deze heb ik veelal verhoogd opgeplakt met foamtape. 

Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier: Scrapberry's - Mechanical Illusions
- Wit cardstock
- Liquitex Basics Acrylic Gesso
- Glimmer Mist Dragonfly
- Dylusions Ink Spray Pure Sunshine
- Dylusions Ink Spray Black Marble

- Distress Ink Black Soot

- Crafter's Workshop 12x12" Template Harlequin
- Elementals Stencil 12"X12" Halftone

- Tekststempel
- Foamtape

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Mooie stoere LO Inge en leuk die extra kleuraccenten!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen