woensdag 20 augustus 2014

Parijs in bloei

Geschreven door Sandra


Bij deze lijn zaten heel veel plaatjes en teksten over parijs, dus zocht ik mijn foto's van Parijs op, waar we een aantal jaren geleden waren geweest. 
Wat ik zo leuk vind aan deze lijn is dat je er veel kanten mee op kunt. Voor deze layout heb ik vellen papier gekozen met zachte tinten die een beetje het vintagestijltje uitstralen. 



Door veel plaatjes uit te knippen en over elkaar heen te plakken, krijg je een leuk laagjeseffect. Op het ondergrondvel was al een bepaald patroon gedrukt, dit patroon heb ik versterkt door er uitgeknipte plaatjes, verhoogd met dik foamtape, bij te plakken.

Gebruikte materialen van Creabest:

- Scrapberry's Around the World - Bright Impressions
- Scrapberry's Around the World - Countries and Cities
- Scrapberry's Around the World - Small Discoveries
- Scrapberry's Around the World - Souvenirs to Remember
- Scrapberry's Around the World - Journey
- Scrapberry's Around the World - The Distant Countries
- Scrapberry's Around the World - Epoxy Stickers
- Studio Calico Lasercut woodveneer Shapes Geotags
- Tim Holtz distress inkt Vintage Photo
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten