dinsdag 12 augustus 2014

My little boy on a big bike

Geschreven door Sandra

Onze kleine man houdt erg van fietsen, liefst op een zo'n groot mogelijke fiets!Ook al is deze mooie lijn van Scrapberry's eigenlijk een travellijn, scrapte ik toch geen reisfoto's dit keer. Met al die verkeersborden, pijlen en fietsen, vond ik dit papier erg toepasselijk voor de foto's van mijn fietsende zoontje. De frisse, heldere kleuren van dit papier vind ik stoer en dus echt "jongenspapier".


Ik had 4 foto's van mijn zoontje op de fiets en wilde ze graag bij elkaar op 1 layout. Omdat de 3 foto's waarop hij naar me toe komt fietsen mooi bij elkaar passen, heb ik die op 10x15 gehouden. De vierde foto heb ik, mede omdat hij daarop juist van me af fietste en dus voor mijn gevoel anders was, kleiner gesneden en op een stuk (waarop niets bijzonders te zien was) van de grotere foto's geplakt. Op die manier wordt de nogal strakke indeling van de layout wat speelser.
Om de titel duidelijk naar voren te laten komen, heb ik die op een project life kaartje geplakt.
Verder maakt ik drie "clusters" van embellishments die ik veelal uit het dessignpapier heb geknipt.
Alle randjes zijn geinkt met distressinkt. De complete layout en de kleinste foto zijn gemat op zwart cardstock.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Scrapberry's around the world - On the journey
- Scrapberry's around the world - Time zones
- Scrapberry's around the world - New routes
- Scrapberry's around the world - Epoxy stickers
- Scrapberry's around the world - Transit
- Project life jade edition 3x4 textured cardstock
- Studio Calico Lasercut Wood Veneer Shapes Hearts and Arrows
- Tim Holtz Distress Ink Vintage Photo

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten