zondag 17 augustus 2014

Happy Today

Geschreven door Inge

Indian Summer van We R Memory Keepers is een hele mooie, vrolijke lijn. De mooie zachte gele en blauwe kleuren gecombineerd met bruin en grijs zijn echt super. Ik heb deze kleuren gecombineerd met zilveren accenten voor een zomerse lay out.


Ik heb als eerste heel veel repen in verschillende maten gesneden en heb daarmee de pagina opgebouwd. Ik heb het geheel met veel foamtape vast geplakt en veel uiteindes zitten los voor een mooi 3D-effect.


Op het papier met de driehoekjes heb ik met glass bead glitter gel enkele driekhoekjes met een penceel ingekleurd. De gel droogt transparant op en laat alleen wat kleine kraaltjes en glitters achter. Dit heb ik ook gedaan bij de vleugels van de vlinder.


Ik heb de glass bead glitter gel ook gemengd met zilveren acrylverf. Hiermee heb ik de wood veneer chevronvormen en de letters geverfd. Deze zijn nu dus zilver met glitters en een structuur van kraaltjes. De gel is vrij dun en gemakkelijk aan te brengen met een penseel.

Met glass bead glitter gel kun je dus leuke accenten geven aan je scrapbook layout of kaart.



Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier: We R Memory Keepers - Indian Summer
- Cardstock white
- Indian Summer Embossed Stickers 6"X12"
- Artiste Acrylic Paint Metallic Silver
- Textural Accents Glass Bead Glitter Gel Medium Jar 100ml
- Luxe Chipboard Shapes Arrows van Pink Paislee
- Laser-Cut Wood Veneer Shapes Chevron

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen