woensdag 6 augustus 2014

Gefeliciteerd met Project life

Geschreven door Linda de Bruin

Je kunt de project life kaartjes gebruiken voor project life. De kaartjes passen in de speciale hoezen en je maakt combinaties met foto's. Ook ideaal voor vakantiefoto's.
Als die kaartjes op mijn tafel liggen, ga ik bedenken wat nog meer kan; een feestelijk kaartje

Wat is er feestelijk? Confetti!

 
Met een ponsje en Inka gold heb ik 3 kleuren glimmende confetti gemaakt. Eerst een stukje papier met behulp van het sponsje gekleurd en daarna de rondjes geponst. Dit kan natuurlijk ook met een perforator.
 
 
Met witte embossingpoeder 3 cadeautjes gemaakt. De kleuraccenten zijn met de big brush pen aangebracht. Dit is heel gemakkelijk met de brushpunt van de pen (en watervast).
 
 
Het stukje vellum heb ik met 3 randen  vastgenaaid met een stiksteekje. Toen de confetti erin gedaan en als laatste de 4 rand dicht gestikt. De ontvanger kan het stiksteekje gemakkelijk los maken en de confetti rond gooien (helaas heb ik dat niet meer in de hand).
 
Groetjes, Linda

Gebruikte materialen van Creabest:
- Pocket Pages specialty Cards Birthday
- Inka gold; turkis turquoise, gold en magenta
- Mix & match Stamper's Big brush pen: cobalt blue, may green en pink madder lake
- Vellum

- Scrapberry clear stempel; wonderful day.
- Versamark
- Embossingpowder white

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart Linda, wat een goed idee om je Project Life kaartjes daarvoor te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen