dinsdag 12 augustus 2014

Capsule Collection Eau de Nil

Geschreven door Boukje

Nog een kaartje gemaakt met het mooie papier uit de Capsule Collection 'Eau de Nil'. 
De roos heb ik gestanst uit twee soorten dessinpapier, waarvan ik de achterkant bewerkte met Frosted Mint acrylverf.


Voor de rand van de pocket heb ik Clear Granular Gel gemengd met Pearl verf en het mengsel op de rand aangebracht, daarna nog wat Frosted Mint erover geveegd.


Het muziekpapier is Tissupapier van Docrafts, een strookje gescheurd en op de pocket en het label aangebracht. De witte spetters liggen verhoogd op het papier en zijn gemaakt met het WOW! Ultra High embossingpoeder. En natuurlijk een wit lijntje met mijn Molotow Marker.


De blaadjes zijn een beetje groenblauw, op kleur gebracht met Viva Inka Gold Green Yellow en Aqua Marine. De strik is gemaakt van Shabby Ribbon Tiffany.


Gebruikte materialen Creabest:
-Viva Inka Gold Green yellow,
-Viva Inka Gold Aqua Marine,
-Distress Ink Vintage Photo,

en verder:
-Tim Holtz Tattered Pinecone,
-Color Core Cardstock,
-Joy! stempel Gefeliciteerd,
-Kraal Xenos,
-Nellie Snellen blaadjespons,
-Label, plakparels, lintje, belletje,
-Bowdabra,
-Minipons bloem en blaadje,
-Perlenpen brons.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Wat een super mooie kaart Boukje, de bloem vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen