maandag 4 augustus 2014

Butterfly

Geschreven door Myra

Hallo Allemaal,

Ik heb een kaart gemaakt met vlinders. Ik heb de papierlijn van Botanicals hiervoor gebruikt. Daar zitten hele mooie vellen in met allemaal vlinders en mooie achtergrondvellen in pasteltinten.
 
De basiskaart is wit. Daarna heb ik een zachtrose achtergrond uitgesneden en gestempeld met distess ink en de stempel "Sending Messages 1"gebruikt. Ik heb ook de randen bewerkt met een paperdistresser.

Eén vel van de Botanical serie bestaat uit vierkantjes met allemaal vlinders er op. Ik heb een stuk met vier vierkanten uitgesneden en opgeplakt. Vervolgens heb ik de dezelfde vierkantjes los uitgeknipt en ook even met paperdistesser bewerkt en daana ook opgeplakt.
Als laatste heb ik de letters opgeplakt.

Groetjes Myra

Gebruikte materialen van creabest:

-Botanicals - A4 Paper Pack (32pk)
-Botanicals - Mini Alphabet Stickers
-Clear Stamps - Sending Messages 1
-Distress Ink Victorian Velvet
-Tim Holtz Paper Distresser 

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen