vrijdag 15 augustus 2014

Blauw en rose

Geschreven door Myra

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik kaarten zien die ingekleurd zijn met dylusions.  Hiervoor gebruik ik een waterpen maar in plaats water heb ik ze gevuld met dylusions.

Ik heb elke pen voorzien van een plakkertje met de juiste kleur dat vind ik erg handig.


Ik heb een blauwe en roze  variant gemaakt  op aquarelpapier. Je doet wat  dylusions met de pen op het papier en dan begin je met kleuren.. Je kan heel goed variëren met licht en donker  door te mengen met water. Als laatste heb ik nog wat accentjes met een  witte sharpie  op de bloemen gemaakt .

Groetjes-Myra

materialen van creabest:

Archival Ink Jet Black
Dylusions spray inkten
Clear Stamps - Silhouette Bouquet
Glossy Accents mini
Waterbrush Detailer
Sharpie Fine Point Paint Marker White
Bazzill Monochromatic colors
DaCapo aquarelpapier 30 x 40 cm 165 g/m² ruw



naar de website van creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Wat slim om de Dylusions in een waterpen te doen! Mooie kaartjes, mooie felle kleurtjes!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen