donderdag 31 juli 2014

Special Someone

Geschreven door Marley

 

Op de foto mijn oude hond Yankee.
In combinatie met het geweldige Scrapberry's papier wordt het een mooie herinnerings-layout.
 
 

 
 
 
 
 
 





Als basis heb ik het vel Vanilla Smell gebruikt. Deze heb ik met distress inkt aangezet.
Daar bovenop heb ik het Ceder Shadow vel gebruikt.
Deze heb ik gedistresst en de hoekjes omgevouwen/gescheurd.
Daarna heb ik uit het 6x6 blokje van French Journey diverse papiertjes gebruikt om de achtergrond op te vullen.
Ook heb ik Doily's gebruikt. Deze zijn zelf gehaakt.
De mooie bloemen zijn de printed flowers en de decorative flowers, passen er perfect bij!
De klokjes en de vogeltjes heb ik zelf uitgeknipt uit het vel van French Journey cards 1.




Gebruikte materialen van Creabest:

French Journey - Vanilla Smell
French Journey - Ceder Shadow
- French Journey - Decorative Flowers
- French Journey - Printer Paper Flowers
- Kids' Fun Decorative Flowers
- Metal Charms - Gears
- French Journey vards 1

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten