vrijdag 25 juli 2014

Oh, the places we could go...

Geschreven door Sandra

Geen foto's van verre reizen die we gemaakt hebben, maar dromen erover kan toch ook? Een dagje vliegtuigen kijken op Schiphol leverde de volgende foto's op.




De complete layout heb ik gemat op groen cardstock waarvan ik het midden uitgesneden heb zodat ik daarmee ook de foto's kon matten. De foto's heb ik bewust klein gesneden, omdat ik het papier zo mooi vond en dat graag zoveel mogelijk wilde laten zien.
Alle randen van het papier heb ik met Vintage Photo ink bewerkt, op die manier past alles mooi bij elkaar.
Afbeeldingen en borders heb ik uit verschillende vellen papier kunnen snijden en kon zo extra embellisments maken en gebruiken.
Om nog meer laagjes te maken achter de foto's, heb ik een aantal cardstock kaartjes doormidden geknipt en erachter geplakt.
De stickers en woodveneers ( ook gekleurd met vintage photo) maakten de layout af.
De overige foto's van dit dagje uit, heb ik in een project life pageprotector gedaan. Ook hier heb ik de cardstock kaartjes weer gebruikt. Door hierop dezelfde materialen te gebruiken als op de layout, kan je duidelijk zien dat deze bladzijden bij elkaar horen.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Scrapberry's Around the World - worldmap
- Scrapberry's Around the World - Souvenirs to remember
- Scrapberry's Around the World - Bright Impressions
- Scrapberry's Around the World - Transit
- Scrapberry's Around the World - Small discoveries
- Scrapberry's Around the World - Epoxy Stickers
- Studio Calico Laser-cut Wood Veneer Shapes Hearts and Arrow's
- Studio Calico Laster-cut Wood Veneer Shapes Geotags
- Project Life Jade Edition 3x4 Textured Cardstock
- Tim Holtz Distress Ink Vintage Photo
- Project Life Photo Pocket Pages 12/Pkg Design A


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten