woensdag 23 juli 2014

Nieuwe designteamleden en afscheid van Margreet

Geschreven door Berthine

Sinds deze maand hebben we een 6 nieuwe designteamleden die bij gaan dragen aan dit blog, de galerie op onze website en onze pinterest. Daarnaast heeft Margreet besloten te stoppen. Ze zal wellicht nog een laatste werkstuk plaatsen, maar daarna zullen we haar moeten missen. Margreet was al jaren lid van ons designteam voor het blog, maar ook voor de winkel en we zullen haar dus zeker gaan missen. Margreet, bedankt voor de inspiratie en de gezelligheid, en wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen!

De nieuwe leden stellen we graag aan je voor. Sommige hebben hun eerste werkstuk al geplaatst en ik denk dat jullie het met me eens zijn dat deze dames jullie veel inspiratie zullen gaan brengen. De nieuwe leden:

Marley van der Heiden


Ik ben Marley van der Heijden, 25 jaar uit Eindhoven.
Ik ben begonnen met 3-D kaarten maken, daarna scrapkaarten, maar daarna ook al weer gauw over op scrapbooken zelf.
Ik vind het super leuk om foto's te verwerken in een pagina vol met allerlei frutsels =) Ik hou er van om met foto's van onze hond te werken, maar ook met oudere vintage foto's.. achja alles is eigenlijk scrapbaar!
Mijn stijl kan je omschrijven als vintage/shabby, ik werk met veel bloemen, probeer mijn layouts diepte te geven door met verschillende mediums en producten te werken.
Ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn werk!

Groetjes,
Marley

Klik hier om naar Marleys blog te gaan.



Myra Boersma


Mijn naam is Myra Boersma en ik woon in Groningen.  Ik woon daar samen met mijn zoon Dennis.
Sinds ik in 2009 in aanraking met stempelen ben gekomen was ik meteen verkocht.
Mijn stijl is heel divers, van vintage, steampunk naar romantisch, kortom ik vind bijna alles leuk.
Ik hoop dat jullie mijn werk leuk vinden, ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Myra

Klik hier om naar Myra's blog te gaan. 



Kim van Ravesteijn


Hoi! Mijn naam is Kim, geboren in 1983 en woon samen met mijn vriend Jan en 2 katten in het altijd gezellige Den Bosch. Ik werk full time en vind het leuk om in mijn vrije tijd creatief bezig te zijn. Al sinds dat ik klein was vond ik het leuk om te knutselen en te tekenen. Vanaf mijn 18e ben ik fotoboeken gaan maken en versierde deze met stickers, papier etc. Toen kwam ik erachter dat dit scrapbook heten, er ging een wereld voor mij open. Toen ik eenmaal ontdekte dat er ook echte scrapwinkels waren ging ik helemaal los, sindsdien ben ik verslaafd! In 2013 ontdekte ik Project Life en sindsdien maak ik niet meer zo veel lay-outs maar ben ik eigenlijk alleen bezig met mijn Project Life album. Mijn stijl is vrolijk en kleurrijk, ik vind het niet zo belangrijk dat alles recht zit en maak ook graag gebruik van mijn oude typmachine. Om echt lekker te kunnen kliederen vind ik het leuk om mixed media canvassen te maken, daarbij maak ik veel gebruik van modelling paste, viva gold, gelatos en caran d’ache krijtjes. Je zult ook vaak dezelfde kleuren voorbij zien komen mint/turqouise, rose en goud. Dat zijn absoluut mijn favoriete kleuren en deze gebruik ik dan ook (bijna) altijd. Als jullie nog vragen hebben dan stel ze gerust!

Klik hier om naar Kims blog te gaan.



Sandra van den Hoorn


Hoi allemaal,
Mijn naam is Sandra van den Hoorn en ik ben 32 jaar.
Samen met mijn lieve gezin (bestaande uit mijn vriend, onze twee kids en onze kat), woon ik in een klein dorpje op de Veluwe.
Mijn gezin is mijn favoriete scraponderwerp, ik maak echt heel veel foto's van onze kinderen.
Ik ben een echte papierscrapper en scrap het liefst op 12x12 formaat. Om enigzins "bij" te blijven met de vele foto's die ik maak, combineer ik graag de PL-hoezen met 12x12 layouts.
Ondertussen scrap ik alweer meer dan 10 jaar en heb al heel wat albums vol.
Ik heb er erg veel zin in om hier mijn creaties te mogen laten zien en ben ook erg benieuwd naar die van jullie!

Veel scrapplezier!!



Annemarie van der Bij


Ik ben Annemarie van der Bij, 38 jaar en heb samen met Pieter vier kinderen (Rixt 12 jaar, Wietse 10 jaar, Ilse 6 jaar en Maaike 1 jaar). We wonen bovenin Friesland.
Naast het drukke gezinsleven werk ik met veel plezier als verpleegkundige in het ziekenhuis.
Ik ben altijd al creatief geweest, maar heb ik 2008 het scrappen ontdekt en sindsdien gaat er bijna geen dag voorbij dat ik niet (even) bezig ben met mijn grote hobby. Heerlijk wat tijd voor mijzelf.
Ik maak voornamelijk kaarten, maar af en toe vind ik het ook leuk om een doosje of kadootje te maken.
Mijn kaarten zijn heel verschillend van stijl, van CAS (heel rustig) tot aan vintage.
Af en toe gebruik ik stempelafdrukjes op mijn kaarten, die ik het liefste met distressinkt inkleur.
Ik mag graag gebruik maken van stansen.
Ook vind ik het erg leuk om af en toe iets nieuws te proberen, zo ben ik nu bezig de panpastels te ontdekken....

Mijn creaties zijn te bewonderen op mijn blog.

Klik hier om naar Annemarie's blog te gaan.



Wilma Hilferink


Ik ben Wilma Hilferink, maar de meeste scrapsters kennen mij als Jann-Will.
Ik ben 57 jaar, ben getrouwd, heb twee leuke dochters, en drie prachtige kleinkinderen. Ik heb het scrappen ontdekt toen mijn kleinzoon in aantocht was en hij is negen! Sindsdien ben ik verslaafd en vind heel veel leuk! Maar heb toch duidelijk een eigen stijl!
Ik ben een geboren creatieveling, en als het even kan ben ik daar dan ook mee bezig, maar niet alleen met scrappen. Nog veel meer en ik vind alles heerlijk om te doen. Roze is mijn lievelingskleur, zelfs in mijn huis.
Ik ben de troste bezitter van een webshop, met hoe kan het anders, handgemaakte spullen op bestelling.

Mijn hobby’s moesten een poosje op een laag pitje om intensief te revalideren, dat is aardig gelukt en ik ben weer volop in de weer, alles aangepast, maar waar een wil is, is een weg! 


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Margreet, wat jammer dat je gaat stoppen! Je hebt veel mooie dingen gemaakt voor Creabest! De andere leden van harte welkom, 'k ben benieuwd wat jullie allemaal voor moois gaan maken!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen