vrijdag 13 juni 2014

Silhouette Vrijdag: Designer Edition: kopieën draaien

Geschreven door Berthine

Ik kreeg afgelopen week een paar keer de vraag hoe je nu nog kopieën kunt draaien zoals ik mijn video over de Designer Edition had uitgelegd, nu het in versie 3 iets anders werkt. Wat Silhouette gedaan heeft, is dat ze de functie uitgebreider hebben gemaakt, waarmee je zelf controle hebt over met hoeveel kopieën je een hele cirkel wilt maken. Je kunt daarom zelf bepalen hoeveel graden de vorm moet draaien en hoe vaak je wilt kopiëren. In deze video leg ik je uit hoe het precies werkt.


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Wil je eerst even bedanken voor je leuke video fimpjes, zeer leerzaam.
    Nu had ik een vraagje, wilde laatst een stencil maken met rondjes onder elkaar, hoe bepaal je dan precies de afstand ertussen, kwam er niet helemaal uit hoe ik dat moest doen.
    Alvast bedankt voor je antwoord.

    Groetjes,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Louise,

      Ik heb er vandaag een video over gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=S5z0iTYykHs

      Groetjes,

      Berthine

      Verwijderen