vrijdag 30 mei 2014

Silhouette Vrijdag: Silhouette Studio 3.0 in het Nederlands

Geschreven door Berthine

Silhouette Studio 3.0 is inmiddels helemaal in het Nederlands en zoals beloofd zou ik dan weer een rondleiding geven. Ik geef in deze video een dus een korte rondleiding en leg een aantal functies uit waar wij de laatste tijd veel vragen over krijgen. Mocht je zelf ergens een vraag over hebben, of is er een functie die je lastig vindt te gebruiken? Laat het ons weten, wie weet kunnen we er in de volgende video's een keer aandacht aan besteden.

De laatste versie van Silhouette Studio is trouwens hier te vinden: http://www.creabest.nl/silhouette/silhouette-home/software.html


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het nu in het nederlands is.
    Heel veel succes verder met de verhuizing en de opening van de winkel en ik kijk met plezier uit naar de volgende filmpjes. Echt balen dat ommen zover weg ligt, want zo'n silhouette event lijkt me heel gaaf om mee te maken.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super deze uitleg. En wat een leuke items en video's hier op jullie blog. Ik kijk mijn ogen uit. Ik ben nog niet zo heel erg ervaren met mijn silhouette dus ik kan hier mijn hart ophalen.
    Bedankt!
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super fijne uitleg ik heb het via via creabest gevonden en ga een bestelling plaatsen voor de cameo met wat ik nodig nog heb
    hele fijne avond f kasteleijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super fijne uitleg ik heb het via via creabest gevonden en ga een bestelling plaatsen voor de cameo met wat ik nodig nog heb
    hele fijne avond f kasteleijn

    BeantwoordenVerwijderen