dinsdag 22 april 2014

Clear stamps Grunge!

Geschreven door Boukje

De clear stamp set Grunge is zo leuk om mee te werken! Hier zelf een achtergrond ermee gemaakt voor mijn kaartje.

Het begin:




Ik stempelde met mijn Grunge stempels en een tekststempel op mijn nestabilitievorm. De achtergrond van dessinpapier kreeg ook een paar spetters. De grijze teksten stempelde ik met mijn Big Brush Artist pen van Faber Castell.


Het groen van de blaadjes is Viva Inka Gold Greenyellow, erg leuk spul voor glans en frisgroen!


Alles geplaatst op de kaart ziet het er zo uit...



Eerder al had ik een cadeaulabel nodig en ook hier gebruikte ik de Grunge stempelset en het Viva Inka Gold Greenyellow. Voor de blaadjes en het takje...


 maar ook de stipjes mbv. een masker op het bruine label. Daar zie je ook nog een paar afdrukjes van de Grunge set. De Big Brush pen gebruikte ik hier voor de randjes, ook de randen van het label hiermee aangezet.


Het groene in de achtergrond is gedaan met de Grunge stempelset, Versamark en Pan Pastel, onderaan donkerder, naar boven toe lichter van kleur.


Gebruikte materialen Creabest:
*Bright Yellow Green 680.5
*Raw Umber 780.5
*Perm.Green Ex. Dark 640.1
-Distress Ink Vintage Photo,


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen