woensdag 9 oktober 2013

Teresa Collins: Memorabilia

Geschreven door Inge


 

Voor deze lijst met spreuk gebruikte in het vel 'chalkboard' van Memorabilia. Met de Silhouette sneed ik de spreuk uit een vel wit zelfklevend cardstock. Het woord 'realize' bewerkte ik met Distress Ink Tea Dye. 'Memories' bewerkte ik met een blauwe inkt en het vlaggetje met 'having fun' heb ik bewerkt met goud embossingpoeder.



Vervolgens heb ik het geheel opgeplakt en aangevuld met een paar brads en metalen bloemen. Een simpel en snel project.



Gebruikte materialen van Creabest:
- achtergrondvel: Teresa Collins Memorabilia - Chalkboard
- Witte zelfklevende cardstock voor de SIlhouette (bijvoorbeeld: Adhesive Backed Textured Solid Paper Stack 12"X24")
- Goud embossingpoeder
- Distress Ink Tea Dye
- Memorabilia Decorative Brads
- Mechanicals Metal Vintage Trinkets Roses

Silhouette Online Store:
we didn't realize we were making memories #44936


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Gezellig dat jullie weer op de Kreadoe staan. Ik kom zeker weer een kijkje nemen! Hartelijke groet, Petra Timmer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG! Dit werkt heel goed, Inge! Super idee!!! Heel mooi uitgevoerd!
    Complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen