vrijdag 25 oktober 2013

Silhouette Vrijdag: Mixed Media canvas met eigen sjabloon

Geschreven door Berthine

Afgelopen zomer was ik al begonnen aan een canvas met mixed media technieken waarbij ik niet zo goed wist hoe ik verder zou gaan. Ik wilde er mooie grote bloemen op maken, maar kon maar niet een leuk sjabloon o.i.d. vinden om mee verder te gaan. Daarom heb ik besloten zelf een sjabloon te maken.


In de video hieronder zie je hoe ik mijn Silhouette gebruik om het sjabloon te maken en hoe ik het canvas zelf heb gemaakt.


Komende week is de KreaDoe in Utrecht. Van 30 oktober t/m 3 november vind je in de Jaarbeurs de grootste hobbybeurs van het jaar. Wij zijn ook dit jaar natuurlijk weer aanwezig, ons standnummer is D052 in hal 8. Op onze stand zul je veel van de Silhouette Vrijdag projecten, waaronder dit canvas, kunnen bekijken. Dus wil je iets eens in het echt zien, kom dan zeker even langs!
Bauke demonstreert op de KreaDoe o.a. met het nieuwe stempelmateriaal van Silhouette, dus ook daarvoor is een bezoekje aan onze stand zeker de moeite waard.

Gebruikte materialen van Creabest:
Natural Stretched Canvas 2 20631.tif Glimmermist_4e5e260a70c23.jpg G22-3030
mayagold Crafter's Workshop Mini Template Pomegranate Chip Brush 1 08b52b74d9b9423dfd46e27beaa8a0f0.jpg Ink_Blending_Too_4b9104c149150.jpg
/dfa3c1473e77a15b8b69a036c6faba74 Americana_Acrylv_4fe1a0578f1a8.jpg Modellier Creme Silver

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten