woensdag 16 oktober 2013

Project life; mijn start

Geschreven door Linda de Bruin

Op internet en pinterest zie ik veel project life voorbij komen. Erg leuk, maar soms is de stap om met jezelf af te spreken dat je dit gelijk elke week bij gaat houden te groot. Zo wilde ik het ook eerst eens proberen.

Dat heb ik gedaan met de vakantiefoto's. Dat is altijd een stapel met leuke herinneringen en grappige kiekjes, maar om die nu allemaal in layouts te verwerken....pfff dat is onmogelijk. Met de hoezen van project life en de bijpassende kaarten is het een makkie. In 1 avond heb ik alle vakantiefoto's verwerkt. Gewoon met de project life hoezen, project life kaartjes, foto's, printer (voor sommige teksten op de kaartjes), folders die tijdens de vakantie zijn verzameld en een marker. Dit is een deel van het resultaat.



 
 
 
Het resultaat vind ik nu al erg leuk en geeft een snel overzicht van de vakantie. Zelfs de foto's die niet echt heel goed zijn gelukt, kunt nu wel gebruiken in het overzicht. Maar....
 
....ik ben nog niet klaar. Nog een avond wil ik er in steken om het verder aan te kleden met embellishments. Je kunt er dus helemaal je eigen draai aangeven. Wordt vervolgd.

 Gebruikte materialen van Creabest:
- project life kraft edition core kit
- project life photo pocket small variety pack 1


Groetjes, Linda de Bruin

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten