woensdag 30 oktober 2013

Project life; de laatste hand aan mijn vakantieboek.

Geschreven door Linda de Bruin

Na mijn basisuitwerking van mijn vakantieboek met de project life kaarten ben ik verder gegaan. In dit blogbericht kun je zien hoe ik ben gestart.



 

 


 

Bij veel embellishments heb ik de sketchpennen van de silhouette gebruikt. Vooral de glitterpennen combineren heel gaaf met kraftpapier.

 
 
 
 




Groetjes, Linda

Gebruikte materialen van Creabest:
- Project life kraft edition
- kraft cardstock
- Silhouette sketchpen glitter kit
- Silhouette shetchpen starterkit


Gebruikte bestanden van Silhouette:
- 3 piece tree
- 4 chevron borders
- sketch sun
- arrows
- bee and flower sketch
- clouds sketch set
- cupcake sketch
- jar
- sketch camera
- sketch sunglasses
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Leuk die wolkjes en de opeenvolgende foto's! Al die afgeronde hoekjes op je foto's werken goed!

    BeantwoordenVerwijderen