dinsdag 22 oktober 2013

KreaDoe!

Geschreven door Berthine

 
Het duurt niet zo lang meer en dan is de KreaDoe in Utrecht weer. Wij zijn aanwezig met een grotere stand dan ooit en nemen een groot deel van ons assortiment mee. Natuurlijk geven we demonstraties met de Silhouette machines en verschillende snijmaterialen. Je kunt ook aanschuiven bij een paar leuke workshopjes. We gaan je natuurlijk op de hoogte houden van al onze voorbereidingen, via dit blog, maar ook via facebook en onze nieuwsbrief.

We hebben de vrijkaarten verloot en ze gaan naar: Arianne Kops-Reijnders, Miranda Kleinjan, Harry En Marjolijn Stam (via facebook), Anita (via het blog), gefeliciteerd! De winnaars hebben allemaal een berichtje van ons gekregen.
Niet gewonnen? Dan hopen we toch dat je een bezoekje aan de KreaDoe brengt, want het is een hele leuke beurs. Tot 29 oktober kun je nog met korting kaarten kopen in de voorverkoop op http://www.kreadoe.nl/nl-nl/Bezoeker/Kaartverkoop.aspx
Ons vind je op de KreaDoe met standnummer D052 in hal 8, aan het middenpad. Tot dan!

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

32 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Nemen jullie ook de Project Life spullen mee? Die wil ik graag in het echt bewonderen voor ik ze aanschaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik wil graag kans maken op een vrijkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwwww die wil ik wel heeeel graag winnen , dan kan ik weer iets nieuws kopen voor mijn silhouette, of andere leuke dingen.
    dus bij deze doe ik heeel graag mee
    groetjes rian

    ps nu maar flink duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei leuk, die vrijkaartjes.
    Ik zou ze graag winnen want dit vind ik een van de leukste beurzen, en dan kan ik weer kijken voor nieuwe snufjes voor mijn silhouette.
    groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo dat is voor mij de kans om erheen te gaan... de Kreadoe..
    en anders maar niet... hihihi.. maar ik ga heel hard duimen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben heel benieuwd naar jullie stand op de beurs en naar de nieuwe silhouette spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat Leuk:) Wil heel graag een kansje wagen! Een fantastische beurs waar ik al jaren naar toe ga, echt een dagje uit voor mij:) Leuk om te lezen dat jullie er dit jaar ook weer staan, kom weer shoppen hoor!!! In 2011 heb ik op de beurs bij jullie voor het eerst kennis gemaakt met de Silhouette Cameo......en net voor Kerst 2011 bij jullie opgehaald in Ommen. Wat ben ik blij met deze machine, kan niet meer zonder:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben al jaren creatief bezig, maar nog nooit de stap genomen om naar een hele grote beurs te gaan, maar dit jaar gaat het gebeuren... de treinkaartjes liggen al klaar en onze dochter (9 jaar oud) en ik, gaan dit jaar op naar Utrecht.... Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super weer deze leuke actie. Zal ik nu gaan winnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf! Leuke actie en wat een mega stand, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik maak graag kans om de kaarten te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben er nog nooit geweest en dit jaar ben ik van plan om te gaan.
    Een kaartje zou dus prima uitkomen. Super idee van jullie.
    Groetjes, fijne dag, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Sinds wij bij de stand van Creabest de Silhouette hebben gekocht een aantal jaar geleden komen wij elk jaar bij de stand langs voor de nieuwste spulletjes. Dit jaar weer, hopelijk met een vrijkaartje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Berthine, dit jaar ga ik sinds lange tijd weer eens de hele beurs bekijken! Natuurlijk kom ik ook jullie bezoeken! Tot dan! Enne....met een vrijkaartje zou dat natuurlijk helemaal leuk zijn....:)
    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! ik ga zeker de beurs bezoeken, een vrijkaartje is natuurlijk van harte welkom.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kom ook zeker even een kijkje nemen. Hopelijk hebben jullie de nieuwe Silhouette producten ook bij. Ik ben zeer benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kom graag naar de KreaDoe! Leuk om weer veel leuks te zien - mijn verjaardagsgeld gaat mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat we hier een kansje mogen wagen voor een vrijkaart! Ik heb er dit keer weer zo'n zin in om te gaan....vorig jaar door ziekte verhinderd en nu ga ik er voor! Alvast bedankt voor de kans!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben heel benieuwd naar jullie grotere stand en kom zeker even langs.
    Een kaartje zou dus welkom zijn.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, dat zou niet gek zijn, zo'n vrijkaartje!
    dan kan ik weer lekker iets meer besteden in jullie stand....
    Ik ga duimen....
    enne jullie een fijne vakantie volgende week
    groetjes
    Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nog een toevoeging op mijn verhaal: Een vrijkaartje zou natuurlijk helemaal super zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig dat jullie veel meer spullen mee kunnen nemen. Want voor mij ligt Ommen niet echt in de buurt en is het fijn om jullie dan op te beurs te treffen.
    Enne.............een vrijkaartje is altijd meegenomen dat is minder aanslag op mijn hobbybudget.

    Groetjes en sukses Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Na vorig jaar te hebben overgeslagen, ga ik dit jaar de Kreadoe weer eens bezoeken. Ben wel weer eens aan een 'me'-dagje toe en omdat ik volgend jaar een project life wil gaan maken, en die spullen graag in het echie wil zien, heb ik dus besloten de beurs maar weer eens met een bezoekje te vereren. Kom zeker even bij jullie langs om jullie weer eens te zien (in die megagrote stand) en een beetje bij te kletsen. Heb er al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit jaar ga ik ook weer nadat vorig jaar in het water viel. Heb er dus onwijs veel zin in dat begrijp je wel. Heb ook mijn boodschappenlijstje al klaar. Dus je begrijp, gratis kaartjes zijn welkom, al was het alleen maar dat er ook 2 dochters meewillen dit jaar. Gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik was er nog nooit op de KreaDoe. Het zou er heel gezellig zijn en je doet er veel inspiraties op.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Op de valreep: lijkt me enig om een keer heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lijkt mij ook erg leuk om er een keer heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Na het succes van vorig jaar, ben ik zeker ook dit jaar van de party. Een gratis kaartje is daarbij natuurlijk van harte welkom. Zodat er nog meer besteed kan worden aan de beurs. Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zou zeker graag nog een kaartje winnen om nog even voor een scrapweekend lekker rond te snuffelen en leuke aankopen te doen,.liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik kom a.s. vrijdag voor het eerst naar jullie winkel in Ommen. Het moet het summum zijn voor de scrapper. Wij wonen in het westen, dus niet naast de deur. Maar in combinatie met een scrapweekend zagen wij onze kans schoon om bij jullie te komen kijken.
    Natuurlijk zouden wij vervolgens graag naar de krea doe gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super bedankt dat ik een van de gratis kaartjes heb mogen ontvangen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen